iPad, iPhone, Samsung, het maakt niet uit, je wilt toch ook dat je website op elk scherm goed en duidelijk werkt?
Het internet is in ons dagelijks leven niet meer weg te denken. Waren de websites jaren geleden nog puur een etalage of een online brochure, tegenwoordig zijn we nu deze volledig bedrijfsmatig aan het inzetten.
We zetten social media als Instagram, Facebook en Twitter in bij elk evenement die wij organiseren, om zo meer intensief en actief met onze bezoeker tijdens het evenement te communiceren.
Een van de vele veranderingen op internet zijn de webwinkels, waarbij de (startende) ondernemer ervoor kiest om zonder een fysieke winkel te ondernemen.
In vele gevallen een weloverwogen beslissing, waarbij ik de ondernemer bij het opstarten ondersteunen met het opzetten en vermarkten van zijn webwinkel.
Zo bouwen ik de webwinkel op, richt hem in en leg stap voor stap uit, hoe je deze het beste kan onderhouden.
Standaard zal er een Content Management Systeem (CMS) ingebouwd worden. Hierdoor kan het onderhouden van teksten, afbeeldingen, video of andere content, eenvoudig in eigen beheer gedaan worden. Uiteraard kan het beheer ook door mij uitgevoerd worden.
Door integratie van onder andere sociale media en video, wordt de website dynamisch en aantrekkelijk gemaakt voor een zeer brede doelgroep.
Ook voor corporate websites kan je bij mij terecht. En natuurlijk alle websites die ik ontwikkel zijn responsive. Wat betekent dat op welk scherm je de website bekijkt, goed te bedienen is.
Om gevonden te worden zijn er vele technieken beschikbaar. Zo zijn er technieken als Search Engine Optimalisation (SEO), analyseren en voeg ik de juiste metatags en keywords aan je website toe.
In combinatie met een Google AdWords campagne, kan er in een korte tijd een hoog rendement behaald worden.
Dat dit een onderdeel van een online campagne is, kan je wel voorstellen. Ook de inzet van e-mailmarketing en nieuwsbrieven kan je daar brengen waar je naar toe wilt, namelijk je klanten.